Einde in zicht - Reisverslag uit Tokaj, Hongarije van Scipio Lierop - WaarBenJij.nu Einde in zicht - Reisverslag uit Tokaj, Hongarije van Scipio Lierop - WaarBenJij.nu

Einde in zicht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Scipio

12 Juli 2006 | Hongarije, Tokaj

Aan alles komt een eind. Deze stage dus ook. 1 augustus vlieg ik pas terug, maar vandaag was de laatste echte vangdag. Die werd ook nog eens om 15.00 afgebroken door een zware storm. Nu begint dus het verwerken van de gegevens in ArcView, maar dat is niet al te veel werk. Tijdens de inventarisatie van maandag liep tot mijn grote vreugde tegen het nest van een zwarte ooievaar aan!!! de schijt van de juveniele vogel lag nog zichtbaar op de grond, met een veer erbij. Het beest zelf was al uitgevlogen, maar dit was wel zo'n beetje de mooiste ontdekking tot nu toe!
Morgen heb ik vrij en gaa ik met Zsolt de bergen in. Het moet er stikken van de roofvogels, wat ik natuurlijk helemaal niet erg vindt! De teller qua soorten staat inmiddels op 148, maar dat gaat morgen zeker oplopen :)

Verder kreeg ik maf nieuws uit Nederland. Iets met Sensation Black en een gast die een DJ op zijn gezicht slaat. ik ga maar eens lezen...tot snel...

Scipio

(PS. ik hoorde dat de meeste mensen die ik ken geslaagd waren...gefeliciteerd mensen!!!)

  • 12 Juli 2006 - 15:40

    Joris:

    hoi
    ik ben nog niet geslaagd
    dag

  • 12 Juli 2006 - 20:35

    Hylke:

    Heey Scip,

    Wel uitkijken waar je loopt he, zomaar een beetje tegen een nest van Zwarte Ooievaars aanlopen zeg! Tssss

    Tot gauw!

  • 13 Juli 2006 - 07:07

    Marten Sikkema:

    Hey Scipio,

    Dat vind ik ook niet normaal gedrag hoor....zomaar tegen een nest aan lopen, van een ZWARTE ooievaars ook nog weer, discriminatie!! haha! Nee, super goed jongen!! dat is wel weer een belevenis.
    Succes nog met de laatste werkzaamheden, en geniet er nog van zolang het nog kan!

  • 13 Juli 2006 - 08:59

    Maarten Bos:

    hey krullenbol, de grote vogelverschrikker...Je bent lekker bijna thuis, kunnen we snel een biertje drinken als ik ook thuis ben... ik spreek je snel in het kikkerlandje! grtjes maarten

  • 13 Juli 2006 - 14:17

    Mekkie:

    Ik ben idd geslaagd, maar dat komt natuurlijk gedeeltelijk op het conto van Piet Schelling... haha.
    Succes nog de gegevensverwerking!
    mzzl!!!

  • 13 Juli 2006 - 18:17

    Ruud:

    Hey scip,

    Ik hoop dat je nog een paar mooie laatste weken hebt daarachter, geniet er nog een beetje van.
    We zien ons dan over een paar weekjes wel, kunnen we weer eens een weekend naar roermond gaan op het terras zitten en dan vertel je maar eens over je ervaringen van hongarije.

    See You Soon

    Groetjes Ruud en Ivo

  • 22 Juli 2006 - 13:48

    Rogier:

    BIER! <3 <3

    jaja binnekort gaat t dus weer allemaal gebeuren in rheden, wat n ellende ! :p

    hoop dat je terugreis voorspoedig is

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Tokaj

Hongarije

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2009

Thuis

19 Augustus 2009

Thuis

27 Juli 2006

De laatste....

12 Juli 2006

Einde in zicht

23 Juni 2006

Zomer
Scipio

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 14823

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2009 - 19 September 2009

Batumi & Istanbul Raptors

08 Mei 2006 - 01 Augustus 2006

Hongarije

Landen bezocht: